The Greatest Guide To پالاز موکت

Wiki Article

استفاده از موکت‌ها با پرزکوتاه و یک دست و ساده به بزرگ نشان دادن فضای اتاق کمک می‌کند.

شرکت پالاز موکِت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید موکت بوده و نزدیک به نیم قرن است که در این صنعت فعالیت می‌کند. یکی از عوامل موفقیت این شرکت تا به امروز هدف قرار دادن تولید محصولات با کیفیت و مرغوب می‌باشد.

علاوه بر این در مناطق سردسیر برای گرم نگهداشتن کف از این سبک انواع موکت استفاده می‌شود.

موکت راحت، گرما بخش و بسیار امن‌تر از سنگ و پارکت است. بخصوص اگر فرزند خردسالی در خانه دارید. ممکن است دلایل بسیاری برای خرید موکت داشته باشید، برای مثال قیمت موکت نسبت به سایر کفپوش ها مناسب‌تر بوده، خطر لیز خوردن یا آسیب دیدن به صفر رسیده و در فصول سرد سال خیالتان از گرمای کف خانه راحت است. خب در کنار هر محاسنی، معایبی هم وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاه باشید تا بعداً از خریدی که انجام داده‌اید احساس پشیمانی نکنید.

مدل پونه پالاز موکت یک محصول با چند مزیت کاربردی است. اول اینکه به دلیل وجود الیاف پلی پروپیلن و نوع بافتی که این موکت دارد، دارای مقاومت مناسب برای مکان هایی است که میزان تردد در آنها بالاست.

یکی از مواردی که بین انواع موکت تنوع و تفاوت ایجاد می‌کند علاوه بر جنس رنگ آنهاست. رنگ موکت متناسب با محلی که قرار است قرار گیرد می‌تواند متفاوت باشد.

این روش رنگرزی برای الیافهایی از جنس پشم، پلی استر و برخی نایلونها قابل استفاده است.

از برترین موکت متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

می توانید به صفحه نخست مراجعت نموده و یا در صفحه موکت تماس با ما سوال خود را از ما بپرسید.

این الیاف قابلیت شستشوی خوبی دارد ولی با توجه به مقاومت سایشی پایین، برای مناطق پر تردد گزینه مناسبی نیست.

بازگشت همه به سوی اوست ورود / ثبت نام مشاهده حساب کاربری کالاهای مورد علاقه لیست مقایسه بگرد

برای آشنایی بیشتر با موکتهای پشمی می توانید “موکت با الیاف پلی استر” را مطالعه کنید.

نکته مهم دیگری در باید در خرید موکت های پالاز در نظر داشت، توجه به سبک و نوع دکوراسیون داخلی منزلی است که می خواهید از آن استفاده کنید. هر فرد با توجه به رنگ و طرح داخلی محیطی که می خواهد از موکت مورد نظراستفاده کند باید نمونه ای از پالاز را خریداری نماید تا به خوبی بتواند با دیگر وسایل خانه مانند پرده، مبلمان یا تخت خواب آن را ست کند.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر موکت 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

Report this wiki page